Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Икономически и хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3-54-20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 30 мчинути.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Местни приходи и ГРАО"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" №22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3-54-41
Адрес на електронна поща: mp@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00 часа. Обедна почивка от 30 минути. като е осигурено непрекъснато обслужване на граждани.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Специализирана администрация"
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявлениеЗаявленията по Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) се приемат и регистрират в деловодната система от служителя в Информационния център на Общината
ПроцедураПисмените заявления за достъп до обществена информация, се регистрират от служител в Центъра за административно обслужване (ЦАО) или технически сътрудник-кмет в деня на постъпването. Заявленията могат да бъдат подадени по електронен път, чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) и на факса на Общината – (0615) 3-54-78.
Анонимни заявления не се регистрират.
Устните запитвания по ЗДОИ се приемат от служителя в ЦАО, за което се съставя протокол (Приложение № 2).
Ч
Разглеждане на заявленията и изготвяне на решения по предоставяне на достъп
до обществена информация
Регистрираните заявления за достъп до обществена информация се насочват незабавно към секретаря на Община Златарица.
В случай, че не е ясно точно каква информация се иска или когато тя е формулирана много общо, секретарят на общината уведомява за това заявителя, който има право да уточни предмета на исканата обществена информация. Срокът за предоставяне на информация започва да тече от датата на уточняването на предмета на исканата обществена информация. Ако заявителят не уточни предмета на исканата обществена информация до 30 дни, заявлението се оставя без разглеждане.
След като получи становища от юрисконсулта и експерта по защита на данните 2 и ако няма нужда от уточняване на предмета на исканата обществена информация, секретарят насочва заявлението към ръководителите на съответната структурна единица, които трябва да подготвят информацията, съгласно предпочитаната от заявителя форма и съобразно чл. 27, ал. 1 от ЗДОИ.
Когато исканата информация не се съхранява в Община Златарица, но има данни за нейното местонахождение, секретарят посочва къде да бъде препратено заявлението, като уведомява за това заявителя, не по-късно от 14 дена от полученото заявление.
Когато Община Златарица не разполага с исканата информация и няма данни за нейното местонахождение, в 14-дневен срок се уведомява за това заявителят.
Ръководителят на съответната дирекция/отдел, към който е резолирано заявлението, подготвя информацията и я предоставя на секретаря в срок до 8 (осем) дни.
Когато поисканата в заявлението информация е в голямо количество и е необходимо допълнително време за нейната подготовка, ръководителят писмено мотивира необходимостта от удължаване на срока, за което секретарят уведомява писмено заявителя, като посочва причините за удължаване на срока.
Секретарят на Общината изготвя проект за решение за достъп или за отказ от предоставяне на достъп до обществена информация във възможно най-кратък срок, но не по-късно от 14 дни след датата на регистриране.
Решението задължително съдържа реквизитите по чл. 34, ал. 1 от ЗДОИ
Изготвеният проект на решение, заедно с цялата преписка се предоставя на юриста на общината за съгласуване.
Решения за предоставяне на достъп до обществена информация се вземат от кмета на Общината.
Екземплярът от решението, с което се предоставя достъп до обществена информация, се изпраща по пощата с обратна разписка; по електронен път – когато е посочен електронен адрес, или се връчва на заявителя лично от служител на Център за административно обслужване срещу подпис, положен върху втория екземпляр на решението, което остава към досието на заявлението. Когато заявлението е подадено чрез Платформа за достъп до обществена информация, решението по него и предоставената информация се публикува на платформата за достъп до обществена информация при спазване изискванията на Закона за защита на личните данни.
Решението за отказ от предоставяне на достъп до обществена информация се връчва на заявителя лично от служител в Центъра за административно обслужване на срещу подпис или се изпраща по пощата с обратна разписка.
Закон за достъп до обществена информация
Не се заплаща за услугатаНаредба № н-1 от 7 март 2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация
1.Хартия А4 - 1 лист- 0,01 лв.
2.Хартия А3-1 лист-0,02 лв.
3.Разход за тонер за едностранно отпечатване на лист хартия А4 - 1 стр. -0,02 лв.
4.Разход за тонер за едностранно отпечатване на лист хартия А3-1 стр.-0,04 лв.
5.CD диск 700 MB-1 бр.-0,26 лв.
6.DVD диск 4,7 MВ-1 бр.-0,30 лв.
7.DVD диск 8,5 MB -1 бр.- 0,67 лв.
8.USBфлаш памет 4 GB-1 бр.-3,46 лв.
9.USB флаш памет 8 GB-1 бр.-5,72 лв.
10.USB флаш памет 16 GB-1 бр.-7,93 лв.
11.USB флаш памет 32 GB-1 бр.-9,47 лв.