Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2120 Отразяване на промени в разписния списък към кадастрален план

      Кадастралните планове и регистрите (разписните списъци) към тях се поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти, по определен ред. Измененията се одобряват със заповед на кмета на общината, а за градовете с районно деление - на кмета на района. При влизане в сила на кадастралните карти на населените места, поддържането на кадастралните планове и регистри се извършва от Агенцията по геодезия, картография и кадастър.
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - §. 4, т. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • специалист "Геодезическо звено и техник" и старши специалист "Общинска техническа служба и обществени поръчки"
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Директор на Дирекция "ТРУППХД"
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • В 14-дневен срок пред Административен съд - Монтана по реда, посочен в Административнопроцесуалния кодекс.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Териториално развитие и устройство,програми,проекти и хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм, гр.Вълчедръм, ул."България" № 18-20, п.к. 3650
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: (09744)09744/2290
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка от 12,00ч. до 14,00ч. Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане