Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Западен, ул Перущица 1, п.к. 4002
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/646655;0884546225
Факс: 032643438
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваемо работно време от 8.30 до 17.00 ч. В случаите, когато в служебните помещения има потребители в края на обявеното работно време, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Издаване на заверен препис или допълнителен екземпляр от документЛицата попълват заявление по образец, в което описват конкретния документ, на който желаят да бъде издаден заверен препис, допълнителен екземпляр или прилагат копие от него.
Заявлението се подават в центъра за административно обслужване /ЦАО/ в РЗИ – Пловдив.
След положителна резолюция от директора, служител от ЦАО предава заявлението на съответната дирекция, изготвила документа. Служител от дирекцията извършва проверка за наличие на такъв документ в архива на РЗИ – Пловдив.
При издаване на ЗАВЕРЕН ПРЕПИС ОТ ДОКУМУНТ /копие от документ/ – служителят от съответната дирекция/отдел прави копие на искания документ, върху който поставя гриф „ ВЯРНО С ОРИГИНАЛА”, дата, подпис на длъжностното лице и кръгъл печат на РЗИ - Пловдив на всички страници на документа.
При издаване на ДОПЪЛНИТЕЛЕН ЕКЗЕМПЛЯР ОТ ДОКУМЕНТ – служителят от съответната дирекция/отдел подготвя нов екземпляр, носещ номера на първичния документ. Върху него, в горната дясна част се изписва „ ДОПЪЛНИТЕЛЕН ЕКЗЕМПЛЯР”, и се представя на директора на РЗИ - Пловдив за подпис.
В случаите, когато се установи, че срокът на издаденият документ е изтекъл се поставя допълнително и гриф „Валиден до …”.
РЕЗУЛТАТ ОТ ПРОЦЕДУРАТА:
Получаване на заверен препис или допълнетелен екземпляр от документ.
Завереният препис или допълнетелен екземпляр от документ може да бъде получен на мястото, където е заявен, на посочен точен адрес чрез лицензиран пощенски оператор или по електронен път .
При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор индивидуалният административен акт се изпраща:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя); цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката;
- с международна препоръчана пощенска пратка - след предплащане на цената за пощенските услуги от заявителя в РЗИ – Пловдив.
Срок за извършване на услугата:
Издаване на заверен препис или допълнителен екземпляр на документ се извършва в 7-дневен срок от подаване на заявлението в ЦАО.
Тарифа за таксите, които се събират от органите на държания здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здарве по Закона за здравето
Тарифа за таксите, които се събират по Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 6 лв.За издаване на заверено копие на удостоверение или друг документ се заплаща такса в размер на:
- 6 лв., съгласно чл. 35 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по закона за здравето - за всеки екземпляр;
- 10 лв., съгласно чл. 33 от Тарифа за таксите, които се събират по закона за лекарствените продукти в хуманната медицина - за всеки екземпляр;
Таксата може да бъде платена по следните начини:
- На гише в административно звено за обслужване в брой
- На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
- По банков път УНИКРЕДИТ БУЛБАНК ПЛОВДИВ, БАНКОВА СМЕТКА BG03UNCR75273154624101, БАНКОВ КОД UNCRBGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта