Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни приходи"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Елена, гр. Елена, гр.Елена, ул. "Ил.Макариополски"№24, п.к. 5070
Код за междуселищно избиране: 06151
Телефон за връзка: (06151)6261
Адрес на електронна поща: mdt@elena.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедната почивка е от 12.00 ч. до 13.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ИсканеНеобходими документи
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
За заявяване по електронен път е необходимо да притежавате валидно Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП)
Начини на получаване на резултата от услугата
- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 6.00 лв. / 3.07 €Централна Кооперативна Банка АД
клон Велико Търново офис Елена
IBAN: BG76CECB97908497002002
BIС: CECBBGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път