Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, гр.Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: (0749)074988621
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, Служителите от отдел"Обслужване" подсигуряват непрекъснат достъп до заявяване на административни услуги от 8:00-17:30ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Информация за предоставяната услугаИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 08:00 до 17:30 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
· 0749/88648
• 0749/88619
Специалист ГРАО
· 0749/88631
Специалисти от отдел „Приходи“
· 0749/88639
• 0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
· 0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
ПРОЦЕДУРА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА/ СРОКОВЕ, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Заявителят заявява усто услугата в ЦАО или в съответното кметство на община Банско, където кметът или кметският наместник, упълномощените длъжностни лица, съгласно чл. 83 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност извършват нотариалната заверка.
СЛУЖИТЕЛЯ ОТ ЦАО ПОПЪЛВА ПРОТОКОЛ за устно заявяване на нотариално удостоверяване на подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване-2015, кто отразява искането на заявителя и предоставените документи за заверка, след което заявителя подписва протокола.
Необходими документи:
1. лична карта - за справка
2. два екземпляра от документа, който ще се заверява нотариално
3. пълномощно - при необходимост
4. други документи, свързани с предмета на упълномощаването
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за Ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри;
НАЧИН ЗА ПОЛУЧАВАНЕ РЕЗУЛТАТЪТ ОТ УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице.
За услугата се заплаща такса от 5лв./2,56 EUR
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· В брой в Центъра за административно обслужване;
· Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване;
· Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
· По банкова сметка: https://bansko.bg/bg/%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път