Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване,материално-техническо обезпечаване и отбранително-мобилизационна подготовка"
Адрес: обл. Габрово, общ. Габрово, гр. Габрово, гр. Габрово, пл. Възраждане 3, п.к. 5300
Код за междуселищно избиране: 066
Телефон за връзка: 066/818 400
Адрес на електронна поща: signalAO@gabrovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:15, Отдел АО, МТО и ОМП е с работно време от 8.30 ч. до 17.15 ч. и обедна почивка от 12.15 до 13.00 ч.
ЦАО работят с потребители от 8.30 ч до 17.15 ч. без прекъсване.
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТАНеобходими документи:
- Искане-деклрация за издаване на разрешение за поставяне на рекламно информационен елемент;- Заверено копие от документ за собственост.
- Писмено съгласие на собственика /собствениците/ на сградата, съоръжението или терена, където ще се разполагат РИЕ.
- Копие от действащия план /ситуационна скица/ с посочено място.
- Идеен проект /скица, колаж/ за искания вид РИЕ с посочени размери.
- Фотоснимка на мястото с РИЕ.
- Други документи при необходимост.
Начини на получаване на резултата от услугата
Лично от звеното за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на aдрес:...................................., като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
-като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
-като вътрешна куриерска пратка;
-като международна препоръчана пощенска пратка.
По електронен път на електронна поща……………………………………………………..……..
Чрез Системата за сигурно електронно връчване /в профил, регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление/.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
Срок за извършване: 30 дни
Банкова сметка: BG58STSA93008460754400 Код за вид плащане: 44 80 01
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща такса
Такси:
Външна реклама:
до 12 кв. м.
идеален център - 15 лв. / 7,67 euro
I зона - 12 лв. / 6,14 euro
други зони - 10 лв. / 5,11 euro
над 12 кв.м.
идеален център - 13 лв. / 6,65 euro
I зона - 10 лв. / 5,11 euro
други зони - 8 лв. / 4,09 euro
серийно разполагане
идеален център - 20 лв. / 10,23 euro
I зона - 18 лв. / 9,18 euro
други зони - 15 лв. / 7.67 euro
по фасади на частни сгради над 25 см
идеален център - 5 лв. / 2,56 euro
I зона - 4 лв. / 2,05 euro
други зони - 3 лв. / 1,53 euro
Фирмен надпис и информац.табела:
идеален център - 16 лв. / 8,18 euro
I зона - 15 лв. / 7,67 euro
други зони - 14 лв. / 7,16 euro
Информационно-указателни табели:
до 4 бр. за един обект
идеален център - 15 лв. / 7,67 euro
I зона - 12 лв. / 6,14 euro
други зони - 10 лв. / 5,11 euro
над 4 бр. за един обект
идеален център - 16 лв. / 8,18 euro
I зона - 15 лв. / 7,77 euro
други зони - 12 лв. / 6,14 euro
Рекламни материали /знамена, транспаранти и др./ с временен характер:
идеален център - 20 лв. / 10,23 euro
I зона - 18 лв. / 9,20 euro
други зони - 15 лв. / 7,67 euro
* При подаване на документите за разглеждане се заплаща такса от 5.00 лв. / 2,56 euro
Банкова сметка: BG58STSA93008460754400 Код за вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път