Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово - стопански дейности и управление на собствеността"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, с.Венец, ул."Кирил и Методий" № 24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 2190
Факс: (05343)05343 8980
Адрес на електронна поща: obs_vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ИнформацияЗа прием на документи и информация за услугите:
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Адрес: с.Венец, ул.”Кирил и Методий” № 24
E – mail: kmet@venets.bg
Тел.за връзка: 05343/21-90;
Факс: 05343/8980 ;
Информация за предоставяне на услуги:
· Услугите се предоставят по електронен път на Ниво 3;
· Заявителят е длъжен да предостави телефон или електронна поща, ако разполага с такива;
· Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес на общината: http://www.venets.bg;
Начини на заявяване на услугата:
· Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване, с подаване на писмено заявление по образец;
· Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;Чрез лицензиран пощенски оператор;
· Чрез Единен портал за заявяване на електронни административни услуги;
· Чрез Система за сигурно електронно връчване;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
· Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
· Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
· Лично или чрез упълномощено лице от Центъра за административно обслужване;
· По електронен път на електронна поща;
Начини на плащане на таксата на заявената от Вас административна услуга:
· На гише „Каса“ в Център за административно обслужване;
· По банкова сметка - IBAN: BG14DEMI92408400038510, BIC: DEMIBGSF БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД офис с. Венец;
· С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Центъра за административно обслужване;
· Портал за електронни плащания;
Необходими документи- Декларация, че не съществуват пречките за сключване на брак по чл. 7 от СК
- Медицински свидетелства на желаещите да сключат граждански брак, че не страдат от болестите, посочени в чл. 7, ал. 1, т. 2 и т. 3 от СК
- Декларация, че е осведомен за заболяванията на другия по чл. 7, ал. 1, т. 2 и т. 3 от СК
- Ако встъпващите в брак са избрали режим на имуществените си отношения, те предоставят обща декларация с нотариална заверка на подписите за избрания режим. Ако е сключен брачен договор, те представят удостоверение от нотариуса относно датата на договора и регистрационния му номер, както и номера, под който нотариусът е вписан в регистъра на Нотариалната камара и района му на действие.
- Документи за самоличност на желаещите да встъпят в граждански брак и на свидетелите