Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2105 Установяване на жилищни нужди - картокетиране и издаване на удостоверение

      Установяване на жилищни нужди - картокетиране и издаване на удостоверение
  • На основание на:
    • Закон за общинската собственост - чл. 45а, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на район
  • Срок за предоставяне:
    • 3 месеца от фонд "Отдаване под наем" / 2 месеца от фонд Резервен
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на район
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Срок за обжалване-14 дни

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Стопански дейности, счетоводство, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, ул. Христо Г. Данов 39, п.к. 4000
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)658238, (032)658 204
Адрес на електронна поща: centralen@plovdiv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:15, Отделът е с непрекъсваем режим на работа.
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане