Административната услуга се предоставя от:
        Дирекция „Финансово-стопански дейности и административно обслужване”  
 
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Общински център за услуги и информация
Адрес: Община Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. “23–ти СЕПТЕМВРИ” № 5;
       Ел. поща: ocui_nkozlevo@abv.bg;
Тел.за връзка: 05328/ 20 67;
Факс: 05328/ 20 20; 
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
За връзка с „Гражданска регистрация и административно обслужване”:
Тел.: 05328/ 21 38
Ел.поща: grao@nikolakozlevo.bg
 
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
·         Копие от документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно;
Копие от трудова книжка;
Удостоверение за идентичност на имената / при необходимост/
 
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Общински център за услуги и информация;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към главен специалист „ГРЗ и Бюджет”;
Главния специалист изготвя удостоверението, съгласно чл. 40  от Наредбата за пенсиите и осигурителния стаж в два екземпляра;
Получаване на удостоверението  от Центъра за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин;
За вътрешен контрол и отчетност вторият екземпляр от  изготвеното удостоверение се съхранява в Деловодство.
 
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://nikolakozlevo.bg/bg/;  
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
 
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Общински център за услуги и информация,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
·         чрез лицензиран пощенски оператор;
·         по факс: 05328/ 20 20;
 
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или  чрез упълномощено лице в Общински център за услуги и информация.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü  като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü  като вътрешна куриерска пратка;
ü  като международна препоръчана пощенска пратка;
 
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
постоянен
 
Такса за предоставяне на административната услуга:
безплатна
 
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Общински център за услуги и информация;
По банкова сметка:
IBAN: BG42DEMI92408400038685 
BIC: DEMIBGSF
БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД , град Шумен, ул.,,Алеко Константинов’’ №3
·         С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Общински център за услуги и информация.
 
Кодът за вида плащане е: 44 80 07
 
Срок на изпълнение:
14 дни – обикновена услуга;
 
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Никола Козлево.
                             
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Кмет на община Никола Козлево.
 
Ред и срок за обжалване:
Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.
 
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: ocui_nkozlevo@abv.bg
 
 
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА НИКОЛА КОЗЛЕВО.