Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни приходи и ГРАО"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" №22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3-54-41
Адрес на електронна поща: mp@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00 часа. Обедна почивка от 30 минути. като е осигурено непрекъснато обслужване на граждани.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на заявлениеНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Удостоверение за наследници (при нужда) - по служебен ред
Скица на ПИ;
Копие на документи, удостоверяващи собствеността се прилагат към всички видове молби за данъчни оценки;
Попълнена декларация по чл.14 от ЗМДТ;
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
•В отдел „Местни приходи и ГРАО“; гр. Златарица, ул."Стефан Попстоянов" №22, п.к. 5090
•Ел. поща: mp@zlataritsa.bg с КЕП
• чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg ;
•чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/ ;
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Заплащане на услугатаЗаплащане на услугата
Начин на плащане:
• На гише в Отдел "Местни приходи и ГРАО";
• По електронен път чрез Портал за електронни плащания на адрес: https://pay.egov.bg/;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 07
Процедура по изготвянеПроцедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Отдел „Местни приходи и ГРАО ”;
Заплащане на услугата;
Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи;
Проверка в програмния продукт, дали е деклариран имота;
Проверка в програмния продукт за платени данъци и такси за имота;
За имот, недеклариран или с при установяване на несъответствие с декларираните данни се подава декларация по чл. 14 от ЗМДТ с точните параметри на имота, за да може да се изготви оценката.
Регистриране на искането в деловодната система и предоставяне на клиента на входящ номер;
Проверка в базите данни;
Изготвяне на удостоверението.
Издаване на данъчна оценка на право на строеж и получаване от заявителяИздаване на данъчна оценка на право на строеж.
Получаване на удостоверението от заявителя по избран от него начин:
•Лично или чрез упълномощено лице в Отдел МП и ГРАО.
•Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
•На посочен от заявителя адрес на електронна поща.
•По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10.00 лв. / 5.11 €
За бърза услуга 15.00 лв. / 7.67 €
обикновена - 10 лв./5,11 €
бърза
- за деклариран имот - 15 лв./7,67 €
- за недеклариран имот - 25 лв./12.78 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път