Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документи:
- Заявление;
- Документ за самоличност (за справка);
- Документ за собственост;
- Актуална скица на имота (по служебен път);
- Удостоверение за наследници (ако имота е наследствен) и писмено съгласие от наследниците (по служебен ред);
- Копие от протокол за трасиране границите на имота от лицензирана геодезична фирма;
- Сортиментни ведомости;
- Нотариално заверено пълномощно.
Начин на заявяване
Заявлението по образец с необходимите документи може да заявите чрез:
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/1996
- Системата за сигурно електронно връчване с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://edelivery.egov.bg/;
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- На e-mail: obshtina@zlataritsa.bg;
- Чрез лицензиран пощенски оператор.
*Заявление подадено по електронен път следва да бъде подписано от заявителя с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Заплащане на услугатаТаксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По електронен път чрез Портал за електронни плащания на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://pay.egov.bg/;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 40 00
Изпълнение на услугатаЗаявлението се подава в Центъра за административно обслужване или по посочените по-горе начини. Регистрира се в деловодната система на Община Златарица и се насочва към дл. лице, определено със заповед на кмета. Длъжностното лице го насочва към комисия, определена от кмета със заповед, която извършва оглед на място и проверява документите. Комисията съставя констативен протокол и дава становище за издаване или за отказване на разрешително. Длъжностното лице въз основа на протокола на комисията издава разрешение или отказва издаването на разрешение за отсичането на заявената дървесина.
Предоставяне на услугатаВие може да заявите издаденият индивидуален административен акт да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
- По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- По електронен път на електронна поща.
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 12.50 лв. / 6.39 €Таксата за услугата е 12,50 лв. без ДДС/6,39 евро без ДДС.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта