Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" № 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Факс: (0670)68060
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, понеделник-петък без почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Проверка на молбата, приемане и регистрацияЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост.
- Предварителен договор за прехвърляне на собственост, или съгласие на всички заинтересовани.
- Скица – предложение за изменението, съгласно чл. 135, ал. 2 от ЗУТ.
- Задание по чл. 125 от ЗУТ.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
- Агенция по вписвания.
- Възложител.
- Възложител.
- Възложител.
Заплащане на таксаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
· 50,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· По банкова сметка:
- IBAN: BG92UBBS81558420008108
- BIC: UBBSBGSF
- Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Кодът за вида плащане е: 448001
Проверка на документите и допускане или отказНИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ИСКАНИЯ ДОКУМЕНТ В СРОК:
- 30 дни – За заповед
- 45 дни – за Решение на ОбС
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ИСКАНИЯ ДОКУМЕНТ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 50 лв.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
· 50,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· По банкова сметка:
- IBAN: BG92UBBS81558420008108
- BIC: UBBSBGSF
- Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Кодът за вида плащане е: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта