Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Шумен, общ. Смядово, гр. Смядово, пл."Княз Борис І" №2, п.к. 9820
Код за междуселищно избиране: 05351
Телефон за връзка: 2033
Адрес на електронна поща: obshtina_smiadovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 17:00, Гъвкаво работно време. Звената, които предоставят административни услуги нямат почивка. Администрацията има работно време от 08.00-17.00ч. с почивка на обяд от 12.00-13.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Установяване на жилищни нужди - картокетиране и издаване на удостоверениеПодаване на заявление и декларация по образец, в Център за аздминистративно обслужване
· Документ за самоличност и/или пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
· Документ, удостоверяващ доходите на семейството за последните 12 месеца, преди подаване на молбата;
· Документ от Бюрото по труда - Смядово - за регистрация като безработен;
· Документ от Районно управление “Социално осигуряване” (РУСО) на Националния осигурителен институт (НОИ) - за получаване на пенсия или друг документ, удостоверяващ размер на доходите;
· Документ от Дирекция ”Социално подпомагане” – Смядово – за това, че лицето получава целогодишно помощи за изисквания период по Закона за социалното подпомагане (ЗСП) и Правилника за неговото приложение (ППЗСП), както и други документи, доказващи социално затрудненото положение;
· Документ от Трудово експертна лекарска комисия (ТЕЛК) - за определяне степента на нетрудоспособност, заверен и валиден към датата на подаване на молбата;
· Удостоверение от отдел “МДТ” към Община по постоянен, настоящ адрес и по месторождение за притежаваните недвижими имоти, ако регистрацията и месторождението не са в Община Смядово /По служебен път/;
· Удостоверение по постоянен и настоящ адрес и месторождение от Агенция по вписванията за извършени разпоредителни сделки.
· Нотариално заверен действащ договор за наем за срок не по-малко от 2 години, преди подаване на молбата -/за лицата незаемащи жилищна площ или ползващи по настоящ адрес не по-малко от две години за жилища нежилищни помещения, като бараки, мази (изби), сутерени, тавански помещения, второстепенни постройки и др./
Всяка година настанените лица подават, заявление за удължаване срока на договора, като представят комплект документи посочени в заявлението.
Закон за общинската собственост