Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1496 Издаване на удостоверителен документ относно информацията съдържаща се в регистрите на пристанищата и пристанищните оператори

      Издаване на удостоверителен документ относно информацията съдържаща се в регистрите на пристанищата и пристанищните оператори
  • На основание на:
    • Наредба № 19 от 9.12.2004 г. за регистрация на пристанищата на Република България - чл. 2, ал. 2
    • Наредба 18 - чл. 2, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор на дирекция "Пристанища и пристанищни услуги"
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Към датата на издаване на съответния документ.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Изпълнителен директор
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Изпълнителен директор
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Ø    Необходими условия и документи, за да ползвате услугата:

      1. Писмено заявление, адресирано до изпълнителния директор на ИА „Морска администрация”, в него следва да бъдат посочени:

      а) пълното име и адреса на заявителя – физическо или юридическо лице. Ако заявителят е търговец, той следва да посочи и ЕИК;

      б) информация за кои от вписаните в съответния регистър обстоятелства и по отношение на кое пристанище (съответно пристанищен оператор) се иска;

      в) дата и подпис на физическото лице – заявител (съответно на законния или на надлежно упълномощен представител на юридическото лице – заявител);

      г) телефон, факс или адрес на електронна поща, ако има такива.

      Когато заявлението е подписано от пълномощник, към същото се прилага заверено от заявителя копие на пълномощното.

      2. Документ за платена такса по Тарифа № 5 за таксите, които се събират в системата на МТС.

      В случай, че издаденият удостоверителен документ съдържа повече страници, при получаването му заявителят представя платежен документ за разликата между реално дължимата и първоначално платената държавна такса.

  • Ограничения и условности:
    • Подайте необходимите документи лично, чрез упълномощено лице (с нотариално заверено пълномощно), по куриер или електронен път, при спазване на изискванията на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги.

      Обаждането по телефон се таксува съгласно личния Ви тарифен план.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Пристанища и пристанищни услуги"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, ул. Дякон Игнатий № 9, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 070010145
Адрес на електронна поща: bma@marad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, с 0:30 ч. обедна почивка между 12:00 ч и 14:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане