Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Направление "ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. Московска 33, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 070017310
Факс: (02)029810653
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 19:30, Работно време на Център за информация и услуги на Столичната общинска администрация (Отдел "Деловодно обслужване, архив и ГРАО", дирекция ИОТ, Направление "Общинска администрация")
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Етап 1Необходими документи:
а) заявление по образец - приложение към Наредбата за административното обслужване;
б) лична карта - за българските граждани, документ за самоличност или за пребиваване по чл.4, ал.2 и 3 от Закона за българските лични документи - за чуждите граждани;
в) валидно експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК. Срокът на експертното решение на ТЕЛК/ НЕЛК се счита за пожизнен, когато намалената работоспособност е установена след навършване на определената в чл. 68, ал. 1-3 от Кодекса за социално осигуряване възраст за придобиване право на пенсия за осигурителен стаж и възраст или е навършена в периода на решението на ТЕЛК/ НЕЛК;
г) документ за настойничество или попечителство (ако е приложимо и в случай, че не е издаден от Столична община) - оригинал (за сверяване) или нотариално заверено пълномощно (ако е приложимо) - оригинал (за сверяване);
д) актуална цветна снимка - паспортен формат;
е) по преценка се прилагат допълнителни медицински документи, доказващи, че заявителят отговаря на критериите на чл. 91 от НОДТСО.
Документи по кандидатстване се приемат в Бюро за социални услуги по местоживеене.
Телефон за връзка: 02/8035937.
Закон за движението по пътищата