Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Изгрев, бул. "Г. М. Димитров" № 52А, п.к. 1797
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)980 63 17
Факс: (02)986 17 07
Адрес на електронна поща: damtn@damtn.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Административното обслужване се осъществява без обедна почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на документиПодаване на документи:
Заявление по образец, в което се посочва Единният идентификационен код по чл. 23, ал. 1 от Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел или кодът по БУЛСТАТ и наименованието на нормативния акт за създаване и броят на "Държавен вестник", в който е обнародван. Към заявлението се прилагат:
- Декларация по образец, че заявителят е трета независима страна за проверките, за които кандидатства, или копие от сертификат за системата за управление за производителите на средства за измерване по чл. 47, ал. 2 от Закона за измерванията;
- Един контролиран екземпляр от документите от системата за управление;
- Копия на свидетелствата/сертификатите за калибриране на еталоните и средствата за измерване;
- Копия на свидетелствата/сертификатите на сертифицираните сравнителни материали, когато такива се използват при проверката на средствата за измерване;
- Копие от акт за определяне на служител, който пряко ръководи извършването на проверките, и за определяне на отговорник за системата за управление;
- Копие от диплома за завършено средно образование за специалистите, които ще извършват проверките, сертификати за преминато обучение по БДС EN ISO/IEC 17025 и копие от сертификат за одитор по БДС EN ISO 19011 поне за един от тях;
- Копие от диплома за завършено висше образование и за придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ по специалност, приложима за вида или видовете измерване, за лицето, което пряко ръководи извършването на проверките;
- Копие от диплома за висше образование и за придобита минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“ и сертификат за преминато обучение по системи за управление за лицето, определено за отговорник за системата за управление на структурното звено, което извършва проверките;
- Копие на документ или декларация, удостоверяващи, че лицето разполага с еталони, спомагателно оборудване и помещения и/или подвижни лаборатории, съгласно чл. 46, т. 1 от Закона за измерванията;
- Копие от сертификат за системата за управление по БДС EN ISO/IEC 9001 за лицата със сертифицирана система за управление;
- Документ за платена държавна такса за преглед на документите.
Извършване на проверка.Извършване на проверката от служителите на ГД МН.
Предоставяне на резултати.Предоставяне на резултатите от проверката на заявителя.
Осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронната административна услуга
· Ниво на осигуреност: високо
· Средство за идентификация: КЕП
Наредба за реда за оправомощаване на лица за проверка на средства за измерване, които подлежат на метрологичен контрол
Наредба за средствата за измерване, които подлежат на метрологичен контрол
За услугата се заплаща такса900 лв. за преглед на документи;
700 лв. за извършване проверка на място и провеждане на изпит;
1000 лв. за издаване на заповед за оправомощаване за извършване на проверка на средства за измерване;
320 лв. за издаване на заповед за изменение на заповед за оправомощаване.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път