Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68610 отдел Административно обслужване - Началник отдел инж.Ваня Велкова, (0725)68640; 68641 ; 68642 отдел Административно обслужване, (0725)68644 - Мл. експерт Публични комуникации, медии и събития, (0725)68636 отдел АО - ГРАО
Адрес на електронна поща: cao@elinpelin.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Административно обслужване на ЮЛ и ФЛ чрез Центъра за административно обслужване /ЦАО/на Община Елин Пелин, вкл. и служба ГРАО. ; Осъществява деловодната дейност. Поддържа функционирането на системите в съответствие с междун. стандарт ISO 9001. Осъществява общата организация по обмена на документи чрез системата на електронен обмен на документи и Системата за сигурно електронно връчване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Общинска собственост"
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642, п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68613
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Дейност по управление на ОС, вкл. на зем. земи от ОПФ. Изготвя заповеди на осн. чл.34 ЗСПЗЗ. Съхранява и допълва регистри на: имоти ПОС и ЧОС; имоти с извършени разпоредителни сделки ; общинските дружества ; на отдадените под наем имоти. Докладва предложения до ОбС във връзка със ЗОС. Контролира изпълнението на конц договори за имоти, ОС. Извършва категоризация на заведения за хранене и развлечения и места за настаняване. Поддържа регистър на търговските обекти с тяхното работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЗаявителят подава заявлението, като посочва имота, за който желае да му бъде издадено удостоверение.
- Лично или чрез изрично пълномощно за конкретния имот от упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор.
- Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление с КЕП
Обработка на заявлениетоЗаявлението се разглежда в отдел Общинска собственост за изготвяне на искания документ в определения срок
Получаване на исканото удостоверениеГотовото удостоверение може да се получи:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен адрес, като разходите са за сметка на Заявителя и са платими при получаването
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
- По електронен път на електронен адрес: ……………………………………………………………………...……………………………………………………………………….
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване в профил
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10.00 лв. / 5.11 €
За бърза услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За експресна услуга 20.00 лв. / 10.23 €
По Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услугина на Община Елшн Пелин - Публикувана на сайта на Общината
обикновена 15 работни дни 10лв./ 5.11евро
бърза 5 работни дни 15лв./ 7.67евро
експресна 2 работни дни 20лв./10.23евро
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път