Необходими документи
Процедура по предоставяне на административната услуга, изисквания и необходими документи
I Заявяване на услугата
По пощата на адрес чрез лицензиран пощенски оператор;
· „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Благоевград /партерен етаж/;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
· На електронна поща: delovodstvo@blagoevgrad.egov.bg;
· чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
· чрез Портал на електронното управление:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/oblastni+administratsii/unificirani+uslugi/1981
· устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата - https://yambol.government.bg/?page_id=340;
https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/19477
Ниво на осигуреност – ниско; Вид на услугата-първична
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП.
II. Необходими документи:
1. Заявление до областния управител;
2. Оценка на съответствието по чл. 142 от ЗУТ;
3. Документи по чл. 143 и 144 от ЗУТ;
4. Документ, удостоверяващ строителната стойност на обекта;
5. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
- Oтбелязва се със знак х, когато плащането е извършено по електронен път.
III Процедура по предоставяне на услугата
Заявлението се входира се в центъра за административно обслужване на ОА Благоевград.
Резолира се от областен управител към директора на дирекция АКРРДС, който от своя страна разпределя преписката за работа към съответния служител.
При нередовност на документите по преписката, заявителят се уведомява за тяхното отстраняване. Срокът за предоставяне на услугата започва да тече от датата на отстраняването на нередовностите по преписката.
IV Предоставяне на резултата от изпълнение на услугата
Резултатът от изпълнението на услугата – одобрен инвестиционен проект, се предоставя на заявителя с придружително писмо. Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата.
Възможните начини за получаване на резултата от услугата са:
-по пощата, на посочен от адресата адрес;
-на ръка в Център за административно обслужване;
-чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
-по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
-чрез Системата за сигурно електронно връчване;
-чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Изисквания
Съгласно чл.5, ал.5 от ЗЕУ услугата се предоставя електронно
Ниво на осигуреност - високо
средство за идентификация - КЕП