Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Челопеч, с. Челопеч, Пл. Освобождение №1, п.к. 2087
Код за междуселищно избиране: 07185
Телефон за връзка: 080020003, Безплатен номер за потребителя
Адрес на електронна поща: Obshtina.Chelopech@chelopech.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, 8 часа Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура:Прием на заявлението в Центъра за административно обслужване или по електронен път;
· Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към главен архитект;
· Изготвяне на документа;
· Получаване на удостоверението по избран от заявителя начин.
Необходими документи:· Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението на място или средство за идентификация при подаване на заявление по електронен път/;
? Документ/и за собственост на имота и/или за учредено право на строеж;
? Удостоверение за наследници – при необходимост (по служебен път);
? Документи, удостоверяващи законността на построените сгради в имота;
? Актуална скица/схема - оригинал, издадена от СГКК- София област/ Актуална скица – оригинал, издадена от Общинска служба Земеделие – гр. Пирдоп;
? Актуална скица/схема - оригинал, издадена от Община Челопеч (по служебен път);
? Пълномощно когато заявлението се подава от пълномощник
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- Ниво на осигуреност – ВИСОКО
- Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
- Интернет адрес на образец на заявление: https://egov.bg/wps/wcm/myconnect/c0019805-bc8e-48c2-824f-32b1ac00570c/201801ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=ov6Ov1S
Начини на получаване на резултата от услугата•Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
•Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
•По електронен път чрез Система за сигурно електронно връчване, с адрес: https://edelivery.egov.bg/Help
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 4.00 лв. / 2.05 €
За бърза услуга 8.00 лв. / 4.09 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път