Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул."Дунавска" №6, п.к. 3700
Код за междуселищно избиране: 094
Телефон за връзка: (094)605720
Адрес на електронна поща: del_oa@vidin.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Център за административно обслужване:
Работно време от 09.00ч. до 17.30ч. без прекъсване;
Електронен адрес за комуникация с потребителите: del_oa@vidin.government.bg; Телефон за комуникация с потребителите: 094/ 605 720 - телефонът е стационарен, платен на цената на един градски разговор според тарифния план на съответния потребител.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
заявяване на услугатаУслугата може да бъде заявена:
- По пощата на адрес: 3700 Видин, ул. Дунавска №6 чрез лицензиран пощенски оператор;
- „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Видин /партерен етаж/;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
- На електронни пощи: del_oa@vidin.government.bg и ou_oa@vidin.government.bg ;
- чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
- устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата;
- чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/59ce5cff-8008-405e-8aba-9ee4aebb7905 /изисква се КЕП, профил в Системата за сигурно електронно връчване, инсталиран Adobe Reader/.
Инетрнет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата:
- https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/59ce5cff-8008-405e-8aba-9ee4aebb7905
- http://www.vidin.government.bg
Ниво на осигуреност – ниско;
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП
Вид на услугата-първична
Изпълнение на услугата
Полученото заявление се резолира от областен управител към директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“, който го разпределя за изпълнение към служител от специализираната администрация.
Заявлението се разглежда в нормативно регламентираните срокове. При необходимост преписката се доокомплектова. Сроковете текат след пълното окомплектоване на заявлението.
Информация за движението на преписката се предоставя от служителите в Центъра за административно обслужване.
Начини на получаване на резултата от услугата:
· по пощата, на посочен от адресата адрес;
· на ръка в Център за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
· по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване;
· чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Приложения:
1. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
При необходимост заявителят представя:
1. Актуална скица на имота, когато за съответната територия няма влязла в сила кадастрална карта;
2. Удостоверение за идентичност на имота от съответната община по всички предходни планове
Закон за държавната собственост
Граждански процесуален кодекс
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10 лв.
За бърза услуга 15 лв.
Тарифа за таксите, които се събират по ЗДС.
В случай, че услугата се заявява и получава по електронен път (заявена с квалифициран електронен подпис), таксата за услугата се намалява с 10%.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път