Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документи Изисквания и необходими документи за процедурата:
1. Заявление за издаване на удостоверение № 903 и декларации към заявлението;
2. Диплома;
3. Приложения към дипломата /академична справка и/или учебен план (програма)/, в случай че дипломата/приложението към дипломата не съдържат хорариум по изучаваните дисциплини;
4. Документ за идентичност на имената (на лице с различни имена) - документът за идентичност на имена се представя в оригинал;
5. Удостоверение или друг документ, издадено от компетентен орган, удостоверяващо че лицето не е осъждано за престъпление от общ характер;
6. Медицинско свидетелство;
7. Такса за административна услуга – 260 лв.;
8. Пълномощно при подаване на документи чрез представител;
· Органът, който издава удостоверението под номер 903 е изпълнителният директор на БАБХ.
При лично подаване на документите заявлението и декларациите се предоставят на място в ЦУ на БАБХ за подпис от заявителя. В случай, че документите се подават чрез упълномощено лице, декларациите следва да се подписани лично от заявителя и да се представят с нотариална заверка.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
Начини на получаване на резултата от услугатаНачин на получаване на резултата от услугата – лично от заявителя или от упълномощено от него лице.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 260.00 лв. / 132.94 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта