Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документи:
- Заявление;
- Копие от Разрешение за строеж;
- Документ за собственост, освен ако същият е вписан в Имотния регистър.
Заявлението по образец с необходимите документи може да заявите чрез:
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2098
- Системата за сигурно електронно връчване с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://edelivery.egov.bg/;
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- На e-mail: obshtina@zlataritsa.bg;
- Чрез лицензиран пощенски оператор.
*За предоставяне на ЕАУ е необходима електронна идентификация с ПИК на НАП или със средство с по-високо ниво на осигуреност.
Ниво на осигуреностНиво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация - ПИК на НАП
Заплащане на услугата Начин на плащане:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По електронен път чрез Портал за електронни плащания на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://pay.egov.bg/;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 01
Изпълнение на услугатаВ тридневен срок от завършването на строителните и монтажните работи по фундаментите на строежа по искане на лицето, упражняващо строителен надзор, или на техническия ръководител за строежите от пета категория длъжностно лице от общинската (районната) администрация извършва проверка за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че подробният устройствен план е приложен по отношение на застрояването.
За резултата от проверката се съставя протокол.
Вие може да заявите издаденият индивидуален административен акт да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
- По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- По електронен път на електронна поща.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаОбикновенна услуга.
Определяне на таксата:
За сгради - 0,20 лв. / кв. м. РЗП, но не по-малко от 30,00 лв.
За огради - 0,15 лв. /лм., но не по-малко от 15,00 лв.
За линейни обекти на инженерната инфраструктура - 0,20 лв. / лм., но не по-малко от 50,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път