Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документи за предоставяне на услугата:
· Заявление (по образец);
· Копие от документ за собственост;
· Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя);
· Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
· Окомплектован проект за изменение на Подробен устройствен план;
· Заповед за допускане на ЧИ на ПУП;
· Данни на заинтересованите лица по чл. 131 от ЗУТ;
Заявяване на услугата:
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· Центъра за административно обслужване, на адрес: гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" №22, ел. поща: obshtina@zlataritsa.bg, тел. за връзка: 0615/3-56-31
Работно време: от 08:00 до 17:00
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
Заплащане на услугатаТаксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По банкова сметка.
Изпълняане на услугатаИзпълнение на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към специалист ТСУ;
Проверка на приложените документи към преписката;
Изготвяне на Заповед за одобрение.
Предоставяне на услугата Вие може да заявите издадената Заповед да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 70.00 лв. / 35.79 €Разглеждане на преписки -ПУП на Експертен съвет - срок до 60 дни - 70,00 лв.
Със заповед на кмета на общината на основание чл. 129, ал. 2 от ЗУТ - срок до 14 дни - 50,00 лв.
За обнародване преписките в Държавен вестник на проекти за ПУП по реда на чл. 129, ал. 1 от ЗУТ. Услугата се изпълнява в срок до 7 работни дни от приключване на преписката. Срока спира да тече до изпращане на преписката в редакцията на Държавен вестник за обнародване - срок до 7 дни - 150,00 лв.
Съобщаване на заповеди за одобряване на ПУП, ЧИ ПУП, парцеларен план по реда на чл. 128, ал. 1 от ЗУТ на определено място в сградата на Общината, публикуване в интернет страница на Общината и един местен вестник - срок до 30 дни - 70,00 лв.
Таксата може да се заплати по банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта