Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документи за предоставяне на услугата
- Заявление по образец;
- Документ за собственост;
- Пълномощно (при необходимост);
- Удостоверение за наследници (при необходимост);
- Квитанция за платена такса;
Заявяване на услугата:
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· Центъра за административно обслужване, на адрес: гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" №22, ел. поща: obshtina@zlataritsa.bg, тел. за връзка: 0615/3-56-31
Работно време: от 08:00 до 17:00
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
Заплащане на услугатаТаксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По банкова сметка.
Изпълнение на услугатаИзпълнение на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към специалист ТСУ или кадастър и регулация;
Проверка на приложените документи към преписката;
Изготвяне на скица.
Предоставяне на услугата Вие може да заявите издадената Скица да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20.00 лв. / 10.23 €
За бърза услуга 50.00 лв. / 25.56 €
формат А4 - обикновена, срок до 7 дни – 20 лв.; формат А4 – бърза, срок до 3 дни – 50 лв.;
формат А3 - обикновена, срок до 7 дни – 40 лв.; формат А3 – бърза, срок до 3 дни – 100 лв.;
формат по-голям от А3, срок до 7 дни – 60 лв.; формат по-голям от А3,срок до 3 дни – 150 лв.
Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По електронен път чрез Портал за електронни плащания на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://pay.egov.bg/;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта