Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление (по образец);
- Документ за собственост – копие, освен ако същият е вписан в имотния регистър;
- Скица на имота;
- Извадка от действащия ПУП за местността;
- Удостоверение за наследници (при необходимост) - по служебен път;
- Декларация по чл.43 от АПК, че не е постигнато съгласие със собствениците на имоти, през които иска учредяване право на преминаване;
- Проект на ПУП – 3 екемпляра;
- Задание за изработване на ПУП, съгласно чл.125 от ЗУТ;
- Предварително платена такса за право на преминаване към собственика на служещия имот;
- Становище от РИОСВ Велико Търново;
Заявяване на услугата:
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· Центъра за административно обслужване, на адрес: гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" №22, ел. поща: obshtina@zlataritsa.bg, тел. за връзка: 0615/3-56-31
Работно време: от 08:00 до 17:00
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
Заплащане на услугатаИзпълняане на услугатаИзпълнение на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към специалист ТСУ;
Проверка на приложените документи към преписката;
Изготвяне на заповед.
Предоставяне на услугата Вие може да заявите издадената Заповед да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
Закон за устройство на територията