Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице).
Документ за собственост или отстъпено право на строеж;
Договор за наем или учредено право на ползване(при необходимост);
Изрично писмено съгласие от собственика на поземления имот или писмен договор за наем на заетата от преместваемия обект площ, в случаите на разполагане на ПО в имоти – частна собственост;
Скица с указан начин на поставяне, с определено пространствено разположение на основния и обслужващите го преместваеми обекти, техния вид, размер и функции, отстоянията им от сгради и регулационни и имотни граници(за преместваеми обекти, разположени в общински и държавни имоти);
Одобрена схема за разполагане/поставяне;
Проектна документация, включително инженерно-техническа част или конструктивно становище(при необходимост);
Заявяване на услугата:
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· Центъра за административно обслужване, на адрес: гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" №22, ел. поща: obshtina@zlataritsa.bg, тел. за връзка: 0615/3-56-31
Работно време: от 08:00 до 17:00
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
Заплащане на услугатаТаксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По банкова сметка.
Изпълняане на услугатаИзпълнение на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към специалист ТСУ;
Проверка на приложените документи към преписката;
Изготвяне на разрешението.
Предоставяне на услугата Вие може да заявите издаденото Разрешително да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 30.00 лв. / 15.34 €Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта