Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Габрово, общ. Трявна, гр. Трявна, гр.Трявна; ул. "Ангел Кънчев" №21, п.к. 5350
Код за междуселищно избиране: 0677
Телефон за връзка: (0677) 6 20 29, (0677) 6 24 96 вътр. 102, (0677) 6 24 96 вътр. 122, (0677) 6 24 96 вътр. 110
Адрес на електронна поща: grao@tryavna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време,работата на специалистите от "ЦАО" продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на завлениеПодаване на заявление за търпимост на строеж
Заявяване на услуга· Заявление по образец;
· Документ за собственост;
· Удостоверение за наследници (при необходимост);
· Скица на имота от действащ регулационен план;
· Скица от АГКК/ за имоти с одобрена кадастрална карта;
· Нотариално заверена декларация за годината на строителство на сградата
· Удостоверение за наличие/липса на задължения
към община Трявна;
.Квитанция за платена такса.
Издаване на документСлед разглеждане на документите се издава удостоверение за търпимост на строеж
Средства за електронна идентификацияСредства за електронна идентификация
Община Трявна предоставя следните технологии за електронна идентификация на потребителите на електронни административни услуги:
- Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством системата „еАвтентикация”, поддържана от ДАЕУ
- Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис.
необходими документи1. Документ за собственост (отстъпено право на строеж)
№ ……………./…………………………..
2. Доказателства за времето на изпълнение на незаконния строеж, които са допустими по Гражданския процесуален кодекс, включително декларации.
3. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
? Плащането е извършено по електронен път (отбележете със знак T, когато плащането е извършено по електронен път).
4. Други документи:…………………………………………………………………….
начин на получаване на услугатаЖелая издаденият индивидуален административен акт да бъде получен:
? Лично от звеното за административно обслужване.
? Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:.....................................................
…………………………………………………………………………………...……………,
като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
? По електронен път на електронна поща……………………………………………..
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път