Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на заявлениеПриемане на заявление
1. Приемане на заявление с приложени към него документи:
- Документ за собственост
- Пълномощно в случай на упълномощаване
- Актуална скица на имота
- Удостоверение за наследници /при необходимост/
Приложените документи са копия заверени с гриф „вярно с оригинала“
2. Регистриране на заявлението в Деловодната система на община Златарица
3. Заявлението се предоставя на кмета на Общината за резолюция
4. Заявлението се пренасочва към директора на дирекция "Специализирана администрация" за разпореждане към съответния служител.
Заплащане на услугатаНачин на плащане:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По електронен път чрез Портал за електронни плащания на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://pay.egov.bg/;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 01
Процедура по изпълнениеИзпълнение на услугата
1. Служител "Общинска собственост" извършва проверка в актовите книги на община Златарица.
2. Служител "Общинска собственост" изготвя исканото удостоверение.
3. Удостоверението се предоставя на директора на дирекция "Специализирана администрация" за съгласуване.
4. Съгласуваното удостоверение се предоставя на кмета на Общината за подпис.
Получаване на административния акт· Лично или чрез упълномощено лице в ЦАО – деловодство.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
· На посочен от заявителя адрес на електронна поща.
· По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20.00 лв. / 10.23 €Таксата е в размер на 20.00 лв./10,23 евро
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта