Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на заявлениеНеобходими документи:
Приемане на заявление по образец
документ за самоличност - справка
Начин на заявяване:
· в Център за административно обслужване
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
· чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/
2. Регистриране на заявлението в Деловодната система на община Златарица
3. Заявлението се предоставя на кмета на Общината за резолюция
4. Заявлението се пренасочва към директора на дирекция "Специализирана администрация" за разпореждане
Заплащане на услугата
Начин на плащане:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По електронен път чрез Портал за електронни плащания на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://pay.egov.bg/;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 07
Изпълнение на услугата1. Служител "Общинска собственост" извършва проверка в актовите книги на Община Златарица.
2. Служител "Общинска собственост" изготвя исканата справка.
3. Справката се предоставя на директора на дирекция "Специализирана администрация" за съгласуване.
4. Съгласуваната справка се предоставя на кмета на Общината за подпис.
Връчване на справката на заявителяСправката се връчва по начина посочен от заявителя в заявлението:
Лично или чрез упълномощено лице в ЦАО.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
· На посочен от заявителя адрес на електронна поща.
· По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 10.00 лв. / 5.11 €Таксата е в размер 10.00 лв./5,11 евро
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път