Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Габрово, общ. Трявна, гр. Трявна, гр.Трявна; ул. "Ангел Кънчев" №21, п.к. 5350
Код за междуселищно избиране: 0677
Телефон за връзка: (0677) 6 20 29, (0677) 6 24 96 вътр. 102, (0677) 6 24 96 вътр. 122, (0677) 6 24 96 вътр. 110
Адрес на електронна поща: grao@tryavna.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време,работата на специалистите от "ЦАО" продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
необходими документи
1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ: (отбележете със знак T приложимото)
ð Нотариален акт за собственост;
ð Договор за концесия;
ð Други документи, които са предвидени в специален/специални закон/закони…………………………………………………………………………………..
2. Предварителен договор за прехвърляне на собственост.
3. Проект за ………………………………………………………………………. –
3 комплекта с части …………………………………………………………………..……...
4. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ:
(отбележете със знак T приложимото)
ð документ, че заданието е съгласувано с Министерството на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите
(за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
ð документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата
(за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
ð опорен план.
5. Документи за съгласуване на проекта от заинтересуваните централни и териториални администрации, а при необходимост – и със специализираните контролни органи по чл. 128, ал. 6 във връзка с чл. 127, ал. 2 от ЗУТ.
6. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
За услугата се заплаща такса- Разглеждане на преписки ПУП на Експертен съвет по устройство на територията
60 дни -100,00 лв.;
- Одобряване на ПУП със заповед на кмета на общината на основание чл.129, ал.2 от ЗУТ
14 дни -50,00 лв.;
- За обнародване на преписката – проект за ПУП в Държавен вестник по реда на чл.129, ал.1 от ЗУТ
*Услугата се изпълнява в посочения срок от дата на приключване на преписката. Срокът спира да тече от датата на изпращане на преписката в редакцията на Държавен вестник.
7 дни -120,00 лв.;
- Съобщаване на заповеди за одобряване на ПУП, ЧИ ПУП, парцеларен план по реда на чл. 128, ал. 1 от ЗУТ на определено място в сградата на Общината, публикуване в интернет страница на Общината и/или един местен вестник.
30 дни -70,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път