Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Европейски програми, общинска собственост, ТСУ и инфраструктура, икономически, социални дейности и устойчиво развитие"
Адрес: обл. София, общ. Пирдоп, гр. Пирдоп, град Пирдоп, площад Тодор Влайков №2, п.к. 2070
Код за междуселищно избиране: 07181
Телефон за връзка: (07181)5242
Факс: (07181)5701
Адрес на електронна поща: obshtina@pirdop.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, стандартно работно време - 8 часа, без прекъсване.
Начин на заявяване на услугата Заявяване на услугата :
Лицето или изрично упълномощено лице, подава заявление в по образец в Центъра за административно обслужване – деловодство или чрез Eдинен портал за достъп до електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление” с ПИК на НОИ или КЕП.
Приложими документи
1. Заявление /по образец/
2. Документи, удостоверяващи настъпилата промяна 3.Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник
4. Документ за платена такса за промяна в обстоятелствата съгласно Тарифата за таксите,които се събират по Закона за туризма
Изпълнение на услугата Документите се разглеждат от специалиста.
Изготвя се заповед в 7-дневен срок за определена категория, като промяната се вписва в Националния туристически регистър
Изработва се категорийна символика/удостоверение и табела/, подписване на удостоверението за категоризация от кмета и предоставяне на удостоверението в определените срокове на лицето след връщане на първоначално издаденото.
Получаване на индивидуалния административен акт
Лично или чрез упълномощено лице в ЦАО – деловодство.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
На посочен от заявителя адрес на електронна поща.
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 150 лв.
За бърза услуга 150 лв.
За експресна услуга 150 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път