Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документи
Заявление по образец за промяна на разрешение за производство на ветеринарни лекарствени продукти с приложените документи в зависимост от заявената промяна:
Промяна на наименование, седалище и адрес на управление на производителя на ВЛП;
Промяна, свързана с разрешаване или прекратяване производството на следните фармацевтични форми и/или дейности;
Промяна на помещенията за производство, контрол на качеството и съхранение на ВЛП;
Промяна на данните за лицето по чл. 97 от Регламент (ЕС) 2019/6 (чл. 324, ал. 1 от ЗВД);
Промяна на обектите, в които се извършва производство, контрол на качеството и/или съхранение на ВЛП, съгласно възлагателен договор;
Списък на ветеринарните лекарствени продукти, заявени за производство/ внасяне.
Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 14, ал. 2, когато плащането не е извършено по електронен път.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
Процедури1. При промяна на вписаните обстоятелства / име или наименование, седалище и адрес на управление на лицето, получило разрешение, адрес/местонахождение на помещенията за производство, контрол и съхранение на ВЛП, фармацевтични форми на ВЛП, данни за квалифицираното лице по чл. 97 от Регламент (ЕС) 2019/, както и в списъка на разрешените за производство/ внасяне ВЛП притежателят на разрешение за производство/ внасяне на ВЛП подава до изпълнителния директор на БАБХ заявление по образец, документи свързани с промяната, както и документ за платена такса в размер, определен с тарифата по чл. 14, ал. 2, когато плащането не е извършено по електронен път.
2.1 При промяна на адрес/местонахождение на помещенията за производство, контрол и съхранение на ВЛП и/или фармацевтични форми на ВЛП комисия, определена със заповед на изпълнителния директор на БАБХ извършва проверка на обекта и при установяване на нередности дава предписания за отстраняването им.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
2.2 При промяна на име или наименование, седалище и адрес на управление на лицето, получило разрешение, данни за квалифицираното лице по чл. 97 от Регламент (ЕС) 2019/, както и на списък на ВЛП, разрешени за производство или внасяне се извършва оценка на представената документация и се изготвя становище до изпълнителния директор на БАБХ.
При установяване на недостатъци в представените документи или несъответствие с изискванията, комисията уведомява писмено заявителя и дава указания за отстраняването им, като срока спира да тече до отстраняване на недостатъците и/или несъответствията.
3. В случаите по т. 2.1 срокът за издаване на изменението от изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице е 90 дни от датата на подаване на заявлението, в случаите по т. 2.2 срокът за издаване на изменението от изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице е тридесет дни.
Начини на получаване на резултата от услугата• Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес
• Като вътрешна препоръчана пощенска пратка
• Като вътрешна куриерска пратка
• Като международна препоръчана пощенска пратка
• Лично от звеното за административно обслужване
• Чрез ССЕВ
Закон за ветеринарномедицинската дейност
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 1,000.00 лв. / 511.29 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път