Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документи
1. Заявление:
Притежателят на лиценз за производство на ВМП или на активни субстанции подава заявление по образец при промяна на вписаните в лиценза обстоятелства, отнасящи се до наименование, седалище и адрес на управление на производителя; адрес/местонахождение на помещенията за производство, контрол и съхранение на ВМП; видовете ВМП, техните фармацевтични форми и активните субстанции;данни за ръководителя на производството, ръководителя на контрола върху качеството и за квалифицираното лице;
2. Документи, свързани с промяната;
3. Документ за платена такса (когато плащането не е извършено по електронен път).
Изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице определя комисия, която извършва проверка на заявлението и представената документация, а при промени в помещенията или продуктите – и инспекция на място.
В 30 дневен срок от подаване на заявлението въз основа на становището на комисията изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице издава допълнение към лиценза за производство на ВМП.
Срокът за допълване на лиценза може да бъде удължен до 90 дни при промяна на помещенията или продуктите.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
Закон за ветеринарномедицинската дейност
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 1000 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта