Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документиЗаявление за издаване на разрешение за търговия на едро с ВЛП по образец;
Доказателства и декларация по чл. 100, парграф 2 от Регламент (ЕС) 2019/6 ;
Списък на фармакологичните групи ВЛП, с които ще се търгува.;
Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 14, ал. 2, когато плащането не е извършено по електронен път.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
Процедури1. Заявление за издаване на разрешение за търговия на едро с ВЛП по образец;
Доказателства и декларация по чл. 100, парграф 2 от Регламент (ЕС) 2019/6 ;
Списък на фармакологичните групи ВЛП, с които ще се търгува.;
Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 14, ал. 2, когато плащането не е извършено по електронен път.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
2. Проверка на документацията от комисия, която разглежда заявлението и документите и на база оценка на риска извършва проверка на обекта.
При установяване на недостатъци в представените документи или несъответствие с изискванията, комисията уведомява писмено заявителя и дава указания за отстраняването им, като срока спира да тече до отстраняване на недостатъците и/или несъответствията.
3. В срок до 90 дни от датата на подаване на заявлението изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице въз основа на становището на комисията издава разрешение за търговия на едро с ВЛП или с мотивирана заповед отказва издаването му.
Начини на получаване на резултата от услугата• Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес
• Като вътрешна препоръчана пощенска пратка
• Като вътрешна куриерска пратка
• Като международна препоръчана пощенска пратка
• Лично от звеното за административно обслужване
• Чрез ССЕВ
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 2,000.00 лв. / 1,022.58 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път