Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и стопанска политика"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
подаване на заявление до кмета на общинатаОписание
Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени
За да ползвате услугата, трябва да подадете заявление по образец.
Допълнителни документи:
Документ за собственост;
Виза за проектиране в случаите чл. 140, ал.3 от ЗУТм
Ако имотът е земеделска земя/ в т.ч. със сменено предназначение/ - актуална скица от Общинска служба „ Земеделие и гори“, или скица от АГКК при наличие на одобрена кадастрална карта / валидност 6 месеца от издаването им/;
Скица от одобрена кадастрална карта/ ако имотът е в населеното място без план/;
Три копия от инвестиционния проект с обхват и съдържание, определени съгласно Наредба № 4 на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти – архитектура; конструктивна /конструктивно становище/ , геодезическа / трасировъчен план и вертикална планировка, ВиК, Ел., ОВК и др. Инсталационни, в това число и на отклонения от общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура; ПБЗ;технологична;ПБ и др. в зависимост от спецификата на обектам
Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на Закона за опазване на околната среда/ в случаите, когато се изисква/;
Оценка на съответствието, изготвена от лице по чл. 142, ал.6 от ЗУТ или искане за разглеждане от общинския експертен съвет в случаите по чл. 143, ал.3 от ЗУТ – за обектите първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обектите от по-ниска категория – по желание на възложителя, окомплектована с необходимите лицензи и удостоверения за правоспособност;
Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа и втора категория;
Становище от регионална здравна инспекция – Габрово/или Министерство на здравеопазването/ за случаите, в които е необходимо;
Съгласувателно писмо от НИНКН за обекти – недвижима културна ценност;
Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на техническата инфраструктура;
Квитанция за платена такса за одобряване на проекти.
Издаване на документ:
След подаване на заявлението, се разглеждат документите и се извършва заверка с подпис и печат.
Начини на получаване на резултата от услугата:
· лично от звеното за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
За услугата се заплаща такса- За обекти І- ва категория – 1000.00 лв.
- За обекти ІІ- ра категория – 800.00 лв.
- За обекти ІІІ-та категория – 500.00 лв.
- За обекти ІV- та категория – 400.00 лв.
- За обекти V- та категория – 200.00 лв.
- За обекти VІ- та категория, когато съгласуването на инвестиционния проект е задължително – 100 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път