Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Център за административно обслужване (ЦАО)
отдел "Деловодство"
Адрес: област Софийска, община Долна баня, гр. Долна баня 2040, ул. "Търговска" № 134, 1-и етаж
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: (07120) 2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 ч. до 17:30 ч., от понеделник до петък, без обедна почивка. Служителите от отдел "Деловодство" подсигуряват непрекъснат достъп до заявяване на административни услуги от 8:30 ч. до 17:30 ч.
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
Дирекция „Регионално развитие и стопанска политика“
отдел "Туризъм"
Адрес: област Софийска, община Долна баня, гр. Долна баня 2040, ул. "Търговска" № 134, 2-и етаж
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: (07120) 8835
Адрес на електронна поща: tourism_dolna_banya@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 ч. до 17:30 ч., обедна почивка от 12.00 ч. до 13.00 ч.
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
Административната услуга се предоставя от:
Дирекция „Регионално развитие и стопанска политика“
отдел "Туризъм"
Необходими документи:
1. заявление за издаване на дубликат на удостоверение за определен вид и категория на туристически обект (по образец)
2. декларация за обстоятелствата при които е унищожено или изгубено удостоверението за определен вид и категория на обекта;
3. изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник.
4. документ за платена такса съгласно тарифата за таксите, които се събират по Закона за туризма
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично или чрез упълномощено лице от Центъра за административно обслужване
Център за административно обслужване - в сградата на община Долна баня, гр. Долна баня 2040, ул. "Търговска" № 134, 1-и етаж
Телефони: (07120) 2121
Работно време: 08:30 ч. до 17:30 ч. (без прекъсване)
При получаване на гише е необходимо да представите документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно - в случаите, когато заявлението се получава от пълномощник.
2. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес
Като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка
· като вътрешна куриерска пратка
· като международна препоръчана пощенска пратка
3. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща: само в случаите, когато заявлението е подадено с квалифициран електронен подпис на юридическо лице
4. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване