Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Славянска" № 8, п.к. 1052
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)940 7001, (02) 940 7327, (02) 940 7331
Адрес на електронна поща: e-docs@mi.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Съгласно чл. 37, ал. 4 от Устройствения правилник на Министерството на икономиката и индустрията, работното време на административните звена, които осъществяват адинистративно обслужване на граждани е от 09.00 ч. до 17.30 ч. Работното време на Центъра за административно обслужване на гражданите e от 9,00 до 17,30 ч. в делнични дни без прекъсване. Телефоните за връзка с ЦАО са на цената на един градски разговор, съгласно тарифата на набиращия абонат.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура за вписване на промяна в обстоятелствата в издадено удостоверение за регистрация на потребител на оцетен анхидридКой уведомява за промяна в обстоятелствата в издадено удостоверение за регистрация на потребител на оцетен анхидрид?
- Регистрираните лица, притежаващи удостоверениеза регестрация на потребител на оцетен анхидрид
Кога уведомявате за промяна в обстоятелствата?
- В срок до десет работни дни от промяната на някое от вписаните в удостоверението обстоятелства или на данните, посочени при издаването му
Кои са документите, които трябва да подготвите?
- Заявление, подписно от управляващия или надлежно упълномощено лице, което съдържа:
- името, седалището и адреса на управление на заявителя;
- БУЛСТАТ или ЕИК;
- пълното име и данните за контакт на отговорното длъжностно лице;
- описание на настъпилите промени, подлежащи на вписване в удостоверението;
- документи, удостоверяващи настъпилите промени;
Как подавам заявлението?
- лично, на гишето за административно обслужване;
- дистанционно, чрез лицензиран пощенски оператор;
Къде подавам заявлението?
- Министерство на икономиката, на адрес: София 1054, ул.”Славянска” No 8;
РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) 2015/1013 НА КОМИСИЯТА от 25 юни 2015 година за установяване на правила по отношение на Регламент (ЕО) № 273/2004 на Европейския парламент и на Съвета относно прекурсорите на наркотичните вещества и на Регламент (ЕО) № 111/2005 на Съвета за определяне на правила за мониторинг на търговията между Съюза и трети страни в областта на прекурсорите
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 120 лв.Размерът на таксата за вписване на промени в обстоятелствата в издадено удостоверение е 25 лв. или 120 лв. в зависимост от исканите промени
- за промяна на адресите на сградите, в които се осъществява дейността – 120 лв;
- за промяна на вида на помещенията, както и при изграждане на нови сгради и помещения за преработка, потребление, съхранение, отговорно пазене, обработка, пълнене в контейнери, прехвърляне от един в друг съд, смесване, трансформиране или всяко друго ползване на прекурсори от 2А категория на адреса, посочен в удостоверението – 120 лв.;
- за вписване и заличаване от удостоверението на дейностите преработка, потребление, съхранение, отговорно пазене, обработка, пълнене в контейнери, прехвърляне от един в друг съд, смесване, трансформиране или всяко друго ползване на прекурсори от 2А – 120 лв.;
- за промяна на седалището и на адреса на управление – 25 лв
Таксите се изплащат в брой или безкасово по съответната:
Бюджетна сметка на МИ: IBAN: BG79 BNBG 9661 3000 1026 01
BIC код на БНБ за плащания в лева: BNBGBGSD
SWIFT код на БНБ за плащания във валута: BNBGBGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта