Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Челопеч, с. Челопеч, Пл. Освобождение №1, п.к. 2087
Код за междуселищно избиране: 07185
Телефон за връзка: 080020003, Безплатен номер за потребителя
Адрес на електронна поща: Obshtina.Chelopech@chelopech.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, 8 часа Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура:•Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по електронен път;
•Завеждане в деловодната система;
•Разглеждане на документите, откриване на процедура по категоризиране и издаване на временно удостоверение;
•При констатирани различия и неточности изготвяне на писмо за отстраняване на нередовности;
•Извършване на проверка на обекта с изискванията за определена категория;
•Изготвяне на заповед на кмета за определяне на категория;
•Издаване на категорийна символика/удостоверение и табела/, подписване на удостоверението за категоризация от кмета и предоставяне на удостоверението в определените срокове.
Необходими документи:· Заявление-декларация /по образец/;
· Копие от договора за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта /ако е приложимо/;
· Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация, или друг документ, удостоверяващ законността на обекта/ Документи издадени от община Челопеч се предоставят служебно/;
· Изрично пълномощно в оригинал, когато заявление - декларацията се подава от пълномощник
· Документ за платена такса за категоризиране съгласно тарифата за таксите, които се събират по Закона за туризма.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- Ниво на осигуреност – ВИСОКО
- Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
- Интернет адрес на образец на заявление:
https://egov.bg/wps/wcm/myconnect/87304aa9-56b0-4b86-af7b-b1a8190337af/204701ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=oxHvC54
Начини на получаване на резултата от услугата.•Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
•Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
•По електронен път чрез Система за сигурно електронно връчване, с адрес: https://edelivery.egov.bg/Help
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път