Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Проекти и инвестиции, ТСУ и координация и контрол"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, село Венец, ул.Кирил и Методий" №24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 21-90
Факс: 05343 89-80
Адрес на електронна поща: obs.vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугаЗа прием на документи и информация за услугата:
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Адрес: с.Венец, ул.”Кирил и Методий” № 24
E – mail: kmet@venets.bg
Тел.за връзка: 05343/21-90;
Факс: 05343/8980;
Необходими документи
1.Заявление по образец;
2.Копие на разрешителното за отсичане;
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор;
Чрез Единен портал за заявяване на електронни административни услуги;
Чрез Система за сигурно електронно връчване;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Лично или чрез упълномощено лице от Центъра за административно обслужване;
По електронен път на електронна поща …………………………
Начини на плащане на таксата на заявената от Вас административна услуга:
На гише „Каса“ в Център за административно обслужване;
По банкова сметка - IBAN: BG14DEMI92408400038510, BIC: DEMIBGSF БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД офис с. Венец;
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС;
Портал за електронни плащания;
Правилник за прилагане на Закона за горите
За услугата се заплаща таксаЕдра дървесина -3,30 лв.
Средна дървесина -3,90 лв.
Дребна дървесина -4,00 лв.
Дърва за огрев - 5,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път