Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово - стопански дейности и управление на собствеността"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, с.Венец, ул."Кирил и Методий" № 24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 2190
Факс: (05343)05343 8980
Адрес на електронна поща: obs_vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи за предоставяне на услугатаНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Скица /схема със ситуация за съоръжения, които са свързани трайно към терена/ и конструктивна експертиза /оригинал/ за състоянието на носещата основа /фасада, калкан или покрив/ за съоръжения, които ще се монтират на сграда;
За частна собственост – писмено съгласие на собствениците, на чийто имот е монтирано съоръжението /договор за наем, копие на акт за собственост, решение на Общото събрание на собствениците;
За държавна собственост – писмено съгласие от ръководителя на ведомството или Областен управител, актуална скица на имота/;
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор;
Чрез Единен портал за заявяване на електронни административни услуги;
Чрез Система за сигурно електронно връчване;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Лично или чрез упълномощено лице от Центъра за административно обслужване;
По електронен път на електронна поща …………………………
Начини на плащане на таксата на заявената от Вас административна услуга:
На гише „Каса“ в Център за административно обслужване;
По банкова сметка - IBAN: BG14DEMI92408400038510, BIC: DEMIBGSF БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД офис с. Венец;
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС;
Портал за електронни плащания;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаЗа кв.м 150 лв. /годишна такса/
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път