Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2419 Поддържане на реимбурсния статус на лекарствените продукти, включени в Позитивния лекарствен списък

      Съветът поддържа реимбурсния статус на лекарствените продукти на всеки три години от включването им в Позитивния лекарствен списък, като извършва оценка въз основа на доказателствата за ефикасност, терапевтична ефективност, безопастност и анализ на фармако-икономически показатели.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина - чл. 259, ал. 1, т. 8
      • Наредба за условията, правилата и реда за регулиране и регистриране на цените на лекарствените продукти - чл. 57а
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Председател
    • Срок за предоставяне:
      • В 60-дневен срок от датата на подаване на заявлението
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Решението на Съвета подлежи на обжалване по административен ред пред Комисията по прозрачност.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно обслужване и финансови дейности"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Триадица, бул."Акад. Ив. Гешов" 15, п.к. 1431
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)8953102
    Факс: (02)02/8953157
    Адрес на електронна поща: office@ncpr.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията на НСЦРЛП е от 9.00 до 17.30 ч., като се осигурява непрекъснато обслужване на потребителите на административни услуги. В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на звеното продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане