Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Начини на заявяване на услугата:Начини на заявяване на услугата:
- През портал за предоставяне на електронни услуги;
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване;
- Със заявление по електронна поща;
- Със заявление по пощата.
Необходими документиНеобходими документи:
1. Заявление по образец;
2.Документ за собственост - копие.
Технологична картаТК - 2021 - удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижим имот
Начин на получаване- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 5 лв.За услугата се заплаща такса - 5лв. осв. от ДДС, съгласно Наредба № 17 на Общински съвет Плвеен.
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане е 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път