Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул. "Цар Симеон Велики" № 76
Код за междуселищно избиране: 094
Телефон за връзка: (094) 923 176
Адрес на електронна поща: rzi-vidin@mh.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО) без прекъсване. В случаите, когато в служебните помещения има потребители в края на обявеното работно време, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време
ЗаявителиВсяко физическо или юридическо лице (бизнес оператор), което е открило/регистрирало обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води на територията на област Видин.
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Копия на документи, удостоверяващи променените обстоятелства;
- Документ за платена такса.
Начини на заявяване на услугата
- Лично – с документ за самоличност;
- Чрез лицензиран пощенски оператор (поща) – заявлението следва да е в оригинал;
- От други лица – с приложено писмено пълномощно от заинтересованото лице;
- Устно в Център за административно обслужване на РЗИ – Видин, за което служител от центъра попълва заявление по образец.
- Изпратено на електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя или чрез регистриран от заявителя потребител в Системата за сигурно електронно връчване на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/);
- По електронен път – чрез Единния портал за достъп до електронно административни услуги, поддържан от Министерство на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/3413?cP=4
Срок и процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документиВътрешен ход на процедурата
Заявлението се адресира до директора на РЗИ – Видин. Устното искане, което е отразено в протокол, задължително трябва да бъде окомплектовано с документите, необходими за предоставяне на административната услуга.
След приемане на документите в Центъра за административно обслужване и регистрация под съответния за услугата номер в Автоматична информационна система EVENTIS R7, Директора на РЗИ ги резолира на Директор на Дирекция „Обществено здраве“ (ОЗ), който насочва документите към определен в дирекцията служител за изпълнение.
В 7-дневен срок от уведомяването по реда на чл. 26, ал. 14 от Закона за храните РЗИ писмено уведомява МЗ за настъпилата промяна в обекта, с цел вписване на промяната в регистъра на бизнес операторите и обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, предназначени за питейни цели.
При промяна на адреса на обекта и на вида на дейността, както и при правоприемство с прекъсване на дейността в обекта, се извършва нова регистрация по реда на чл. 26, ал. 1 – 15 от Закона за храните.
При универсално правоприемство без прекъсване и промяна в дейността на обекта, декларирана и от праводателя, и от правоприемника, се извършва промяна на вписаните обстоятелства по реда на чл. 26, ал. 14 и 15 от Закона за храните.
Срок за предоставяне на услугата:
В 7-дневен срок от уведомяването Министерството на здравеопазването вписва промяната в съответния регистър.
Начини на получаване на резултата от услугата
- Лично, на място в Центъра за административно обслужване, срещу подпис.
- Изпратено по пощата или с лицензиран пощенски оператор, като разходите са за сметка на заявителя.
- На други лица – с приложено изрично писмено пълномощно;
- Изпратено на електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис на посочен от заявителя в заявлението адрес на електронна поща.
- На регистрирания от заявителя потребител в Системата за сигурно електронно връчване на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/).
Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол по Закона за здравето, приета с ПМС № 242/2007 г.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30.00 лв. / 15.34 €На основание чл. 22 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и Националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето, за промяна във вписани обстоятелства на обектите за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води, се събира държавна такса в размер на 30.00 лв. или в размер на 15.34 евро.
Начини на плащане:
- в брой на касата в ЦАО на адрес: гр. Видин 3700, ул. „Цар Симеон Велики“ №76, ет.1;
- на ПОС терминал в ЦАО на адрес: гр. Видин 3700, ул. „Цар Симеон Велики“ №76, ет.1;
- по банков път по сметка на РЗИ Видин: УниКредитБулбанк – банков клон гр. Видин, IBAN BG02UNCR 9660 3111 1731 15, BIC UNCRBGSF;
- чрез портала за електронни плащания и среда за електронни плащания към доставчици на електронни административни услуги.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път