ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 08:00 до 17:30 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
0749/88648
0749/88619
Специалист ГРАО
0749/88631
Специалисти от отдел „Приходи“
0749/88639;
0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
След влизане в сила на решението на Общински съвет – Банско.
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Възложителят или упълномощено от него лице (с нотариално заверено пълномощно) подава заявление по образец в Центъра за административно обслужване на Община Банско.
Изисквани документи:
1. Документ за собственост на имота;
2. Становище на МОСВ;
3. Проект за обосновка на необходимите водни количества;
4. Проект за присъединяване на електронен и хартиен носител.
Преиздаване на разрешително:
- съобразява се с чл. 78а и 79 от ЗВ. Вземат се предвид и разпоредбите на НППОПВ / добре е да се включи цялото наименованието на Наредбата- Наредба за ползването на повърхностни води /.
Изменение на разрешително:
-извършва се съгласно чл. 72 и 78 от ЗВ и раздел IV на НППОПВ/ пълното наименование на Наредбата/.
Случаите, в които разрешителните се изменят служебно, са упоменати / са упоменати в Раздел III за Изменение и продължаване на разрешителното от ЗВ/
Продължаване срока на действие на разрешително:
ВАЖНО!!! Заявление за продължаване срока на действие на разрешително се подава преди изтичането му. Процедурата е в съответствие с чл. 78 и 78а от ЗВ, и раздел IV на НППОПВ/ Наредба за ползването на повърхностни води /.
Прекратяване и отнемане на разрешително:
Извършва се служебно, в съответствие с чл. 79 и 79а от ЗВ. Вземат се предвид и разпоредбите на раздел IV от НППОПВ /Наредба за ползването на повърхностни води /.
В чл. 79, ал. 7 се дава възможност за прекратяване на разрешително при изрично заявен от титуляря отказ от правото на водовземане след плащане на дължимите такси по чл.194
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Ниво 2. Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за Ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg;
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;