Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Славянска" № 8, п.к. 1052
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)940 7001, (02) 940 7327, (02) 940 7331
Адрес на електронна поща: e-docs@mi.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Съгласно чл. 37, ал. 4 от Устройствения правилник на Министерството на икономиката и индустрията, работното време на административните звена, които осъществяват адинистративно обслужване на граждани е от 09.00 ч. до 17.30 ч. Работното време на Центъра за административно обслужване на гражданите e от 9,00 до 17,30 ч. в делнични дни без прекъсване. Телефоните за връзка с ЦАО са на цената на един градски разговор, съгласно тарифата на набиращия абонат.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Преглед на Заявлението за издаване на удостоверение за регистрация и приложените към него документи Необходими документи:
1. заявление по образец – образец № 34 към Заповед на министъра на икономиката;
2. списък на физическите лица, които са определени да участват в тази дейност, включително лицата, които управляват и/или представляват заявителя, придружен от автобиография на лицата;
3. нотариално заверен образец на подписа на лицата по т. 2;
4. декларация на едноличния търговец, управителя, прокуриста, на членовете на управителния и контролния орган на търговското дружество, че заявителят няма ликвидни и изискуеми задължения към физически или юридически лица, когато задължението е признато пред органа по принудително изпълнение;
5. декларация на едноличния търговец, управителя, прокуриста, на членовете на управителния и контролния орган на търговското дружество, че не са свързани с лица и организации, нарушили нормативните актове, регламентиращи дейностите с продукти, свързани с отбраната, и с изделия с двойна употреба в държавите членки и в трети държави;
6. документ за притежавано дялово участие в капитала на чуждестранното лице по регистрацията в страната, в която е седалището му, издаден от компетентен орган на държавата, в която лицето е установено или регистрирано - в случаите на притежавано дялово участие от чуждестранно лице в капитала на физическо и юридическо лице, регистрирано по реда на Търговския регистър;
7. информация за планираните външнотърговски дейности с чуждестранни партньори с изделия с двойна употреба за период не по-малък от една година, която да включва конкретни категории и подкатегории на изделия с двойна употреба и конкретни местоназначения;
8. документ за платена такса.
Заявлението за издаване на удостоверение за регистрация и приложените към него документи се подават от заявителя в Министерството на икономиката.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 250 лв.-за разглеждане на заявление за издаване на регистрация за износ и трансфер на изделия с двойна употреба-50 лв.
-за разглеждане на заявление за изменение и/или допълнение-50 лв.
-за издаване на удостоверение за регистрация за износ и трансфер на изделия с двойна употреба-200 лв.
-за издаване на изменено и/или допълнено удостоверение-100 лв.(50 на сто от таксата на първоначално издаване).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта