Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Общинска собственост и стопански дейности"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: ossd@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, В отдела е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване.
Работното време е всеки делничен ден с изключение на официалните празници.
В работно време може да се свържете със служители в отдела на телефони:
- 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel);
- 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата:Подава се заявление по образец, към което се прилагат необходимите документи.
Образец на заявлението може да намерите по-долу в раздел "Образци".
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в звеното за административно обслужване.
2. Чрез Портал на електронното управление, поддържан от министъра на електронното управление:
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Портала на електронното управление на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2118?cP=1&q=2118
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате едно от следните средства за електронна идентификация: квалифициран електронен подпис(КЕП) или ПИК на НАП, и да имате регистрация в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НАП или на НОИ, на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: vetovo@vetovo.bg .
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Ветово: 7080, гр. Ветово, ул. Трети март №2.
5. Устно, на гише в звено за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на място в звеното за идминистративно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в звеното за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
Допустим заявител:Председател на управителния съвет(управителя) на сдружение на собствениците в етажна собственост.
Допустим заявител:Председател на управителния съвет(управителя) на сдружение на собствениците в етажна собственост.
Необходими документи:1. Заявление - по образец;
2. Документ за самоличност(в случай на заявяване на място в Центъра за административно обслужване);
3. Нотариално заверено пълномощно (в случай, че заявлението се подава от пълномощник);
4. Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост.
5. Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя).
6. Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя).
7. Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
Резултат от услугата и получаване:Оправомощено от мета длъжностно лице от общинска администрация проверява получената информация и в 14-дневен срок от датата на внасяне на заявлението вписва данните в регистъра или, ако установи че предоставните данни не отговарят на изискванията на закона, указва на управителния съвет(управителя) на съответната етажна собственост да отстрани неточностите или непълнотите в 14-дневен срок. Ако непълнотите и неточностите не бъдат отстранени в срока, кметът постановява отказ за вписване.
Вписването, съответно отказът, се съобщава в 3-дневен срок от постановяването му на заинтересуваните лица по реда на АПК.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:а) ниво на предоставяне на услугата - IV-то ниво - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.vetovo.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване: неприложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП), ПИК на НАП.
e) дължимо ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: значително.
Закон за управление на етажната собственост
Наредба № РД-02-20-8 от 11.05.2012 г. за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост