Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Челопеч, с. Челопеч, Пл. Освобождение №1, п.к. 2087
Код за междуселищно избиране: 07185
Телефон за връзка: 080020003, Безплатен номер за потребителя
Факс: 35971069913
Адрес на електронна поща: Obshtina.Chelopech@chelopech.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, 8 часа Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи:1. Заявление по образец
2. Документ за собственост, документ за учредено право на строеж в чужд имот или документ за право да се строи в чужд имот по силата на специален закон
3. Протокол за определяне на строителна линия и ниво, с резултатите от проверките на достигнатите контролирани нива
4. Заверена заповедна книга
5. Акт обр.14 за приемане на конструкцията
6. Констативен акт по чл.176, ал.1 ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, с приложени към него протоколи за успешно проведени единични изпитвания на машини и съоръжения
7. Документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите
8. Документ за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 ЗУТ за предадена екзекутивна документация, ако такава е необходима
9. Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура
10. Технически паспорт на строежа съгласно чл.176а, чл.176б от ЗУТ
11. Други документи, изискващи се по закон, съобразно спецификата на строежа
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- Ниво на осигуреност – ВИСОКО
- Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Процедура:Информационна карта на административна услуга - 2062
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път