Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Общинска собственост и стопански дейности"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: ossd@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, В отдела е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване.
Работното време е всеки делничен ден с изключение на официалните празници.
В работно време може да се свържете със служители в отдела на телефони:
- 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel);
- 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: vetovo@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel); - 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата:Подава се заявление по образец.
Образец на заявлението може да намерите по-долу в раздел "Образци".
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в звеното за административно обслужване.
2. Чрез Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2982?cP=1&q=2982
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НАП или на НОИ, на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: vetovo@vetovo.bg
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Ветово: 7080, гр. Ветово, ул. Трети март №2.
5. Устно, на гише в звено за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на място в звеното за идминистративно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в звеното за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
Допустим заявителИнвеститор, притежващ разработен инвестиционен проект и отговарящ на изискванията, посочени в Наредба за насърчаване на инвестициите с общинско значение в Община Ветово и реда за издаване на сертификат за инвестиция клас В, на Общински съвет-Ветово.
Необходими документи:1. Заявление по образец.
2. Инвестиционен проект по чл.18, ал.2 от ЗНИ, отговарящ на условията по чл.12 от ЗНИ.
3. Попълнено и подписано Приложение № 1 към Наредба за насърчаване на инвестициите с общинско значение в Община Ветово и издаване на сертификати клас В.
4. Документ за самоличност(при подаване на място, за идентифициране на заявителя).
5. Нотариално заверено пълномощно(в случаите на упълномощаване).
Резултат от услугата и получаване:При постъпване на заявлението и документите се завеждат в деловодството на общината, като се отбелязват датата на подаване на заявлението, поредният номер, данните на заявителя (фирма/имена, седалище и адрес на управление/постоянен адрес).
(Кметът със заповед определя служителите, които да извършат оценка на заявлението и документите за съответствие с изискванията на ЗНИ и на ППЗНИ. Оценката включва и проверка за съответствие между разходите за инвестиционния проект и финансовите възможности на инвеститора и източници на финансиране, удостоверени с документите по чл. 9, както и с условията по чл. 4 и чл. 6, т. 2 и т. 3 от Наредбата*. В случай че служителите констатират несъответствия и/или непълноти в заявлението и документите, инвеститорът писмено се уведомява за тях и му се определя срок до два месеца от подаване на заявлението за отстраняването им. Уведомяването на инвеститора се извършва от кмета или от оправомощено от него длъжностно лице, като се изпраща на хартиен носител или по електронен път по един или няколко от следните начини:
1. препоръчано писмо с обратна разписка;
2. на хартиен носител по реда на т. 1 и по електронна поща без използване на електронен подпис;
3. по електронен път с използване на електронен подпис.
Ако уведомлението не бъде прието от лицето на посочения от него адрес, уведомяването се счита за извършено с поставянето му на специално определено място в сградата на общината.
След извършване на оценка на заявлението и документите служителите изготвят становище за издаване на сертификат за клас инвестиция В.
Въз основа на изготвеното становище кметът:
1. изготвя мотивирано предложение до общинския съвет за издаване на сертификат за инвестиция клас В или за отказ;
2. изпраща до общинския съвет предложението по т.1 заедно с окомплектованите документи в 30-дневен срок от подаването им или от датата на отстраняване на констатирани несъответствия и/или непълноти на документите.
Предложението съдържа:
1. пълна и точна преценка с мотиви за издаването на сертификат за инвестиция клас В в съответствие с изискванията на ЗНИ, ППЗНИ и на наредбата, или
2. основания за отказ за издаване на сертификат за инвестиция клас В.
Към предложението се прилагат и документите по чл.9 от Наредбата*.
Кметът на общината издава сертификат за инвестиция клас В въз основа на решение на общинския съвет или отказва издаването на сертификат за инвестиция клас В.
Наредбата* - Наредба за насърчаване на инвестициите с общинско значение в Община Ветово и реда за издаване на сертификат за инвестиция клас В(Приета с Решение №479 по Протокол №35 от 26.11.2021 г. на Общински съвет - Ветово)
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:а) ниво на предоставяне на услугата - Двустранна комуникация: заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи и/или електронна обработка на формуляри (електронни форми) и електронна персонална идентификация на потребителите (III-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.vetovo.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване: не приложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.
Закон за насърчаване на инвестициите (Загл. изм. - ДВ, бр. 37 от 2004 г.)