Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Челопеч, с. Челопеч, Пл. Освобождение №1, п.к. 2087
Код за междуселищно избиране: 07185
Телефон за връзка: 080020003, Безплатен номер за потребителя
Факс: 35971069913
Адрес на електронна поща: Obshtina.Chelopech@chelopech.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, 8 часа Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи:1. Заявление - по образец
2. Документ за самоличност за физическото лице или регистрация по Булстат за юридическото лице и/или нотариално заверено пълномощно;
3. Документ за собственост на имота, договор за наем или нотариално заверено съгласие от собственика на терена, сградата или съоръжението;
4. Схема за поставяне на преместваемия обект, одобрена от Главния архитект на общината;
5. Проектна документация, съгласувана със специализираните контролни и съгласувателни органи в зависимост от вида и местоположението на преместваемия обект.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:Ниво на осигуреност - ВИСОКО
Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Процедура:Информационна карта на административна услуга-3205
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3 лв.
За бърза услуга 6 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път