Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и стопанска политика"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
попълване на заявление до кмета на общинатаОписание
Ще Ви бъде издаден констативен протокол или удостоверение за степен на завършеност на строеж.
За да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец
Документ за собственост (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Одобрени строителни книжа (проекти, стр. р-ия и др.) - (по служебен път);
Акт обр. 14 за приемане на конструкцията
Удостоверение за актуално състояние (само за фирми) – (по служебен път).
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща такса- Основно застрояване – 30.00 лв.
- Допълващо застрояване – 20.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път