Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Територилно и селищно устройство"
Адрес: обл. София, общ. Ботевград, гр. Ботевград, пл."Освобождение" №13, п.к. 2140
Код за междуселищно избиране: 0723
Телефон за връзка: (0723)69112
Адрес на електронна поща: admin@botevgrad.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, стандартно работно време
Заявяване на услугатаВходиране на заявлението с приложимите документи
2879 Промяна предназначението на сгради
Правно основание:
Закон за устройство на територията - чл. 38, ал. 3,4,5
Необходими документи за изпълнение на услугата:
За да заявите услугата, трябва да подадете заявление по образец.
1. Допълнителни документи:
2. Документ за собственост /за имоти придобити преди 2005г/.
3. Нотариално заверено:
Съгласие на всички собственици на жилища-непосредствени съседи на обекта, съгл. чл. 38, ал.3 от ЗУТ;
Решение на общото събрание на собствениците.
Инвестиционен технически проект
Документ за платена такса
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно
Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга: Гише „Деловодство и информация“
Такса на административната услуга:
Изчислява се .
Срок за изпълнение на услугата:
14 дни –при ОСИП от КФ,30 дни -при ОСИП от КФ
Срок на действие на индивидуалния административен акт: няма нормативно регламентиран срок.
Изпълнение на услугата
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път